fbpx
0
Košík 0 ks

Žiadne produkty v košíku.

SmartDevice

SmartDevice: Vaša „smart“

chladnička od spoločnosti Liebherr

Nezáleží na tom, pre ktorú chladničku či mrazničku sa rozhodnete, vždy bude možné Váš spotrebič Liebherr pripojiť k sieti.

SmartDevice je riešením prepojenia pre Vašu „smart“ chladničku Liebherr. Pomocou aplikácie SmartDevice ovládate svoju „smart“ chladničku priamo cez smartfón alebo tablet – pohodlne a odkiaľkoľvek. Aj hlásenia o stave, napríklad upozornenie na otvorené dvere, dostanete vo forme push notifikácie priamo do svojho smartfónu. Naša široká sieť partnerov Vám okrem toho umožní aj bezproblémovú integráciu do Vášho smartfónu.

Čo potrebujete, keď chcete využívať SmartDevice

Spotrebič s podporou funkcie SmartDevice

Či už chladničky, kombinácie chladničiek s mrazničkami, alebo mrazničky – naše spotrebiče sú pripojené k sieti už od výroby alebo sa dajú k sieti pripojiť dodatočne pomocou skrinky SmartDevice.

Skrinka SmartDevice

Ak nie je Váš spotrebič od výroby pripojený k sieti, zabezpečí vám všetky výhody systému Smarthome („Smart“ domácnosť) skrinka SmartDevice, ktorá sa predáva samostatne. Len ho vložíte, zapnete a cez rozhranie WLAN pripojíte svoju chladničku k internetu.

Pri používaní skrinky SmartDeviceBox je spotreba energie vášho spotrebiča nepatrne vyššia.

Bezplatná aplikácia SmartDevice

Bezplatná aplikácia SmartDevice je perfektným sprievodcom Vášho spotrebiča Liebherr. Vďaka nej máte prehľad o všetkých funkciách a ovládate svoju chladničku alebo mrazničku odkiaľkoľvek intuitívne a veľmi jednoducho.

Technológia, ktorá uľahčuje Váš každodenný život

Vaša chladnička myslí za Vás všade tam, kde je to len možné.

Zabudli ste si vychladiť nápoje? Vďaka funkcii BottleTimer to už nie je žiadny problém. Stačí, ak fľaše vložíte do mraziaceho priečinka a cez aplikáciu aktivujete funkciu BottleTimer. Keď budú nápoje optimálne vychladené, dostanete upozornenie. Prasknuté fľaše sú teda už hudbou minulosti.

AutoDoor. Opäť o rukoväť menej.

Funkcia Autodoor a služba Alexa Vám zjednodušia každodenný život ešte viac, pretože vďaka nim sa spotrebiče Liebherr otvárajú a zatvárajú úplne automaticky. Predstavte si, že pečiete a chcete dať svoj koláč do chladničky. Stačí, keď poviete: „Alexa, otvor chladničku“ a dvere chladničky sa okamžite otvoria.

Dverový alarm. Aby chlad ostal tam, kam patrí.

Zabudli ste zatvoriť mrazničku v pivnici? Nechali ste omylom otvorené dvere chladničky? Pre vašu „smart“ chladničku s aplikáciou SmartDevice to nie je žiadny problém. Aplikácia SmartDevice Vás upozorní na otvorené dvere prostredníctvom push notifikácie vo Vašom smartfóne. Vďaka tomu nemrháte energiou a chladené či mrazené potraviny budú aj naďalej uskladnené v optimálnych podmienkach.

IceMaker. Nech sa kocky ľadu sypú.

Spontánna párty alebo drink po práci? Žiadny problém, lebo o občerstvenie je postarané. Aktivujte si po ceste domov svoj výrobník ľadu IceMaker cez aplikáciu SmartDevice a okamžite budete mať k dispozícii nekonečné množstvo ľadu do aperitívov, kokteilov, nápojov smoothie či iných osviežujúcich nápojov. Ideálne na záhradnú párty, pri ktorej budú všetky nápoje perfektne vychladené.

Ďalšie služby

Okrem jednoduchej správy všetkých spotrebičov a ich ovládania odkiaľkoľvek budete môcť v aplikácii SmartDevice využívať aj výhody mnohých ďalších užitočných služieb týkajúcich sa Vášho spotrebiča Liebherr: Nájdete tam napríklad aj najvhodnejšie príslušenstvo pre každú chladničku, prístup k predĺženiam záruky a mnoho ďalších služieb.

Integrácia do systému Smarthome

Naša široká sieť partnerov, ako napr. Amazon Alexa, Google Asistent alebo IFTTT*, umožňuje jednoduchú integráciu do vášho systému Smarthome. Našu sieť partnerov neustále kontrolujeme a rozširujeme, aby ste aj v budúcnosti mohli vždy využívať tie najnovšie služby a funkcie.

*Riešenia systému Smarthome („Smart“ domácnosť) sa líšia v závislosti od krajiny a dostupnosti

Aplikácia SmartDevice

Aplikácia SmartDevice je perfektným spoločníkom Vášho spotrebiča Liebherr. Prostredníctvom aplikácie ste vždy v spojení so svojou chladničkou alebo mrazničkou, ovládate všetky funkcie pohodlne odkiaľkoľvek, vždy viete aktuálny stav svojho zariadenia a nájdete tam napríklad aj najvhodnejšie príslušenstvo pre svoju chladničku. Okrem toho dostávate dôležité upozornenia do smartfónu, čo Vám do každodenného života prinesie viac pohodlia. Stiahnite si bezplatnú aplikáciu SmartDevice.

Ochrana osobných údajov je pre nás veľmi dôležitá

Preto sme si nevybrali hocijakého softvérového partnera. Spoločnosť Microsoft bola ako prvý popredný poskytovateľ cloudových služieb certifikovaná podľa medzinárodnej normy ISO/IEC 27018 na ochranu osobných údajov a používa technológiu AES-256, teda rovnakú šifrovaciu technológiu, aká sa používa v bankovníctve. Všetky osobné údaje sa pri prenose zo skrinky SmartDevice do cloudu anonymizujú. Osobné údaje našich používateľov spravujeme výlučne prostredníctvom serverov v našom internom dátovom centre v Nemecku. To vám poskytuje maximálnu bezpečnosť podľa prísnych nemeckých a európskych noriem ochrany osobných údajov.

Otázky a odpovede o skrinke SmartDeviceBox

Aké funkcie ponúka skrinka SmartDeviceBox?

Momentálne ponúka skrinka SmartDeviceBox a aplikácia SmartDevice nasledujúce funkcie:

  • Registráciu Vašich spotrebičov značky Liebherr cez aplikáciu SmartDevice pomocou smartfónu alebo tabletu
  • Správu spotrebičov odkiaľkoľvek – môžete napríklad zistiť stav alebo zmeniť nastavenia teploty svojho spotrebiča
  • Zapínanie a vypínanie funkcií ako SuperCool a SuperFrost (v závislosti od funkcií vášho spotrebiča)
  • Informácie o relevantných hláseniach stavu a alarmov priamo do Vášho smartfónu, ktoré okrem iného zahŕňajú napríklad funkcie ako dverový alarm či funkciu BottleTimer (v závislosti od funkcií vášho spotrebiča)
  • Prepojenie s inými službami, ako napríklad službami hlasového asistenta alebo platforiem systému Smarthome (čoskoro opäť dostupné! Aby sme vám v budúcnosti ešte viac spríjemnili a uľahčili integráciu vašich „smart“ spotrebičov, neustále optimalizujeme naše rozhrania partnerských systémov. Preto je, žiaľ, dočasne pozastavená funkcia prepojenia Vašej chladničky alebo mrazničky s hlasovým asistentom a platformami Smarthome. Vyčkajte ešte chvíľku a čoskoro vám budú k dispozícii okrem starých známych funkcií aj nové.)
Aké sú technické predpoklady?

Aby ste mohli v plnom rozsahu využívať funkcie skrinky SmartDeviceBox, mali by ste spĺňať nasledujúce podmienky:

  • Musí ísť o chladničku kompatibilnú s funkciou SmartDevice.
  • Musíte mať smartfón/tablet so systémom Android alebo IOS s pripojením na internet (mobilné dáta alebo WLAN).
  • Treba vziať do úvahy, že v závislosti od poskytovateľa internetových služieb môžu vznikať dodatočné náklady.

Ďalšie technické predpoklady pre vašu domácu sieť a router sú:

  • IEEE 802.11b/g/n s 2,4 GHz. – Ak však chcete použiť router s frekvenciou 5 GHz (IEEE 802.11n/ac), zaistite, že je router nastavený na možnosť Kombinovaný režim.
  • Sieťový kľúč WLAN môže mať maximálne 64 znakov.
  • IPv4
  • WPA2-Personal
  • Porty sa nedajú konfigurovať, od výroby je zariadenie pripojené k portu 8883 servera service.home.myliebherr.com.
  • Pripojenie prostredníctvom hosťovského prístupu môže spôsobiť problémy.
Ako otvorím krytku na spotrebiči, aby sa dala zasunúť skrinka SmartDeviceBox?

Návody a videá o tom, ako jednoducho zasunúť skrinku SmartDeviceBox, nájdete na tejto stránke.

Pripojenie skrinky SmartDeviceBox zlyhalo. Čo mám robiť?
  • Urobte reset rozhrania WiFi skrinky SmartDeviceBox (pozri otázku: „Ako zresetujem nastavenia rozhrania WLAN pre skrinku SmartDeviceBox?“)
  • Znovu vykonajte proces pripájania podľa návodu v aplikácii. Ďalšie informácie a návody, ktoré vás povedú krok za krokom, nájdete tu.


Uistite sa, že spĺňate tieto podmienky:

  • Vaše mobilné zariadenie má nainštalovanú najnovšiu verziu aplikácie.
  • Reset rozhrania WiFi skrinky SmartDeviceBox bol urobený správne.
  • Zadali ste správne heslo svojej domácej siete.
  • Signál WLAN vášho routera je dostatočne silný.
Ak zresetujem nastavenia rozhrania WLAN pre skrinku SmartDeviceBox?

Podrobný návod sme pripravili na tejto stránke.

Zmenili sa nastavenia na mojom routeri (napr. zmena hesla). Čo mám urobiť?
  • V aplikácii vyberte v nastaveniach svoj spotrebič. Potom vyberte možnosť Zmeniť prihlasovacie údaje rozhrania WLAN a postupujte podľa návodu v aplikácii.
  • Môžete postupovať aj takto: Vymažte spotrebič z aplikácie a opäť ho tam pridajte. Urobte reset rozhrania WiFi skrinky SmartDeviceBox (pozri otázku: Ako zresetujem nastavenia rozhrania WLAN pre skrinku SmartDeviceBox?) a začnite proces pripájania podľa návodu v aplikácii.
Čo znamenajú symboly týkajúce sa témy SmartDevice zobrazené na displeji spotrebiča?

Vysvetlenie významu symbolov nájdete na tejto stránke.

Ako odborne a správne zlikvidovať skrinku SmartDeviceBox?

Skrinka SmartDeviceBox ešte obsahuje cenné materiály a musí sa likvidovať oddelene od netriedeného komunálneho odpadu. Likvidácia skrinky SmartDeviceBox, ktorá doslúžila, sa musí vykonať odborne a správne v súlade s platnými miestnymi predpismi a zákonmi.

Liebherr autorizovany predajca

Autorizovaný predajca
Liebherr